Geverifieerd
2/10 – Slecht
4 okt 2025
Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard, ik zou het eerder 3 sterren geven. De kamer had geen waterkoker, geen badjassen en badslippers, handzeep en douchegel was een zeepblokje. Hoeslaken van het bed had bloedvlekken. De tafels in het restaurant waren vies. Als er werd schoongemaakt werden alle kruimels van de tafel gegooid op de bank. Het ontbijt had ook beperkte opties voor een 5 sterrenhotel. Overal vond ik de werknemers ook niet gastvrij. Dit hotel is absoluut niet te vergelijken met andere 5 sterrenhotels in de rest van de wereld. Het kan dat dit de standaarden zijn voor een 5 sterrenhotel in het land of dit werelddeel, maar hou er rekening mee dat je niet hetzelfde kan verwachten zoals in andere werelddelen.
Yasmine
Yasmine, reis van 7 nachten

































