Geverifieerd
6/10 – Goed
5 dec 2025
De kamer was ruim, schoon en opgeruimd. Maar het was heel erg koud in de kamer door de tegels en lag ook alleen maar een dun laken.
De meubels (zoals gordijnen, bed, behang) roken enorm naar sigaretten rook. Alsof er vroeger veel binnen gerookt is.
De prijs is goed en het was een goede nood oplossing voor ons toen we snel een hotel dicht bij het vliegveld nodig hadden.
Maar ik zou er liever niet nog een keer in deze kamer willen slapen.
Het hotel ziet er ook goed uit en er is 24/7 receptie dus dat is er fijn. Er is een parkeer garage wel tegen betaling



Manon
Manon, reis van 1 nacht


















