Geverifieerd
8/10 – Zeer goed
23 mei 2026
We werden heel hartelijk onthaald door een heel lieve medewerkster. De kamers zijn ruim, de douche ook. In de douche was hier en daar schimmelvorming maar kan snel opgelost worden. We hadden een probleem met het toilet die niet goed doorspoelde en het water die bleef lopen. Dit werd snel opgelost. De ontbijtruimte werd goed georganiseerd om in shiften te gaan ontbijten. Er werd voldoende snel aangevuld en alles werd proper gehouden. De ligging van het hotel is ook top! Vlak naast de Johan Cruijff arena en het station Bijlmer arena.
Debra
Debra, reis van 1 nacht

























